Menu
0

Klantenservice

Heb je een vraag? Neem contact met ons op.

Vul het formulier in, mail of bel ons tijdens openingstijden.

Voor het gemak hebben we de meest gestelde vragen en antwoorden hieronder al voor je op een rijtje gezet.

+31 40 7370002
Walther Apparel for Men

Bergstraat 35

5611JX

Eindhoven, the Netherlands

Bekijk onze winkels

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen
Ik heb een online order geplaatst en heb gekozen voor afhalen in de winkel, hoe werkt dat?

Wanneer je hebt gekozen voor afhalen in de winkel laat ons dan weten wanneer je langs wilt komen. We zorgen dan  je bestelling klaar ligt in de winkel.

Wil je betalen bij het afhalen van je bestelling? Dat is mogelijk, kies dan voor betalen bij afhalen bij de check out en laat ons weten wanneer je jouw bestelling op wilt halen.

Heb je alsnog liever dat je pakket wordt opgestuurd naar je huisadres? Dan kan dat uiteraard ook. Laat het ons weten.

Ik heb een online order geplaatst en wil het pakket retourneren in de winkel, is dat mogelijk?

Je kan je items retourneren/ruilen in onze winkel in Eindhoven in de Bergstraat 35 te Eindhoven. Neem contact met ons op zodat we bij een eventuele ruiling het item voor je kunnen reserveren. Je kunt bij ons terecht tijdens de reguliere openingstijden. 

Onze retourvoorwaarden,het aanmelden van je retour en aanmaken van een verzendlabel vind je hier

 

Wat is Loyalty bonus?
Je neemt automatisch deel aan ons Loyaliteits programma als je een klantaccount aanmaakt. Je ontvangt dan op alle items uit de nieuwe collectie 5% bonus. Deze bonus wordt definitief 21 dagen na verzending van je bestelling of direct na aankoop in de winkel.
 
Zodra je je eerste €100,00 hebt besteed ontvang je een bedrag van €5,00 en komt er een beloning te waarde van dit bedrag beschikbaar in je account. Bij een volgende bestelling kun je dat bedrag inwisselen voor korting op je aankoop (m.u.v. Sale artikelen). Het is ook mogelijk om door te sparen en later meerdere coupons tegelijk in te wisselen.

Details over de opbouw van je punten saldo en beloningen vind je in je account op het tabblad “Beloningen”.
 
Daarnaast zal je af en toe verrast worden met speciale acties & aanbiedingen op maat.
Ik wil graag mijn bestelling op tijd in huis hebben, wat zijn de mogelijkheden?

We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je je pakket op tijd in huis hebt! Dit zijn de mogelijkheden:

Walther Pick-up Service Point Wil je jouw bestelling afhalen in de winkel? 

Kies voor Walther Pick up Service Point bij de check out.

Bezorging met Tour de Ville/PostNL 
Bestelling op werkdagen voor 15.00 uur worden diezelfde dag nog opgehaald door de fietskoeriers van Tour de Ville en verzonden (m.u.v. weekend en maandagen). Werkdagen zijn de dagen dat onze winkel geopend is (m.u.v. weekend en feestdagen).

Helaas zijn we hierin volledig afhankelijk van de bezorgingsdiensten en kunnen we in deze bijzondere tijden niks zeggen over de levertijd. Zodra je order is verzonden ontvang je van ons een mailtje met een track & trace link, zodat je je pakket kunt volgen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

We verzenden bestellingen die bevestigd en betaald zijn op werkdagen vóór 15:00 uur, altijd dezelfde werkdag. Bestel je na 15:00 uur, in het weekend of op feestdagen, dan wordt je bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden. Bestellingen die (deels) betaald zijn met een tegoed van een retourmelding worden verzonden de dag dat we je retourzending ontvangen.

kan ik alleen online kopen of ook in een winkel komen?

Walther Apparel verkoopt zowel Online als In-Store. Je bent natuurlijk ook van harte welkom in onze fysieke winkel in Eindhoven in het leukste en gezelligste straatje van Eindhoven.

Kan ik mijn items/bestelling ook afhalen ?

Ja, dat is mogelijk. Wij versturen de items normaliter vanuit onze winkel. Het is echter ook mogelijk om de artikelen na betaling af te halen op onze winkel in Eindhoven. Dit kan tijdens openingstijden van de winkel (di-wo-do-vr-za-zo). Je betaalt dan uiteraard geen verzendkosten. Kies dan bij de betalingsmethode voor de optie afhalen.

Mijn maat is uitverkocht, wat kan ik doen?

Het is vervelend als je een leuk item hebt gevonden dat nou net in jouw maat is uitverkocht. Het is echt niet nodig om nu elke dag te kijken of deze misschien weer bij ons is binnengekomen. 

Neem in dat geval contact met ons op en wellicht kan ik de ontbrekende maat alsnog leveren.

Kan ik bestelde items retourneren?
Onze retourvoorwaarden vind je hier
 
Is een item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Dat kan natuurlijk. Bij ons kun je altijd retourneren en ontvang je je geld terug, inclusief de gemaakte verzendkosten, ook als het een SALE item betreft. De kosten voor het retour zenden zijn echter voor jou als koper. Wil je retourneren? Neem dan altijd contact met ons op. Wellicht kunnen we samen kijken naar een alternatief.
 
Onze retourtermijn is in totaal 14 dagen; 7 dagen om online retour te melden gevolgd door 7 dagen om het item daadwerkelijk naar ons terug te zenden.
Je kunt ook gebruik maken van je recht op herroeping van de gehele bestelling  gedurende 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
 
Retourzendingen binnen deze periode van 14 dagen worden alleen geaccepteerd als de goederen zich in dezelfde staat bevinden als waarin ze zijn verzonden, bijvoorbeeld: niet gedragen, in originele staat, originele labels nog bevestigd, in hun originele verpakking en verzonden in een verpakking doos. Uiteraard kun je de artikelen passen, maar wij adviseren om dit binnen en op een zachte ondergrond te doen om er zeker van te zijn dat de te retourneren artikelen in goede staat verkeren.
 

 

Er is iets mis met een besteld item. Wat kan ik doen?

We werken uitsluitend met merken die bekend staan om hun kwaliteit.

Het kan desondanks gebeuren dat een item niet helemaal in orde is. Leg het probleem aan ons voor via het contactformulier op de site, per e-mail of bel tijdens openingsuren, dan zullen we een passende oplossing voor het probleem aanbieden. That's a promiss!

Kan ik Walther Apparel ook telefonisch bereiken?

Natuurlijk kun je ons telefonisch bereiken. Dit kan op 040-7370002 op werkdagen van 11:00 tot 19:00 uur.

Heb je een vraag? Dan kun je die het best stellen via het contactformulier op de site of via e-mail. We zullen je dan dezelfde dag binnen enkele uren per e-mail antwoord geven. Vragen die we buiten kantooruren ontvangen worden in de regel nooit later dan de eerstvolgende werkdag beantwoord.

 

Als ik niet met iDeal, Sofort, Bancontact kan betalen en geen creditcard heb, kan ik dan toch iets bestellen?

Dat is zeker mogelijk. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij voeren de bestelling voor je in. Je krijgt via e-mail een bevestiging van je bestelling en alle betaalgegevens. Zodra je betaling is ontvangen, versturen wij je bestelling.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »

Abonneer je op onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kun je  het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en bij elke aankoop ontvang je 5% Loyalty bonus.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €100,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.